Een droom die uitkomt.

Een zeer gedreven ondernemer vroeg mij om haar te helpen om haar bedrijf naar de volgende fase te laten ontwikkelen. Haar passie, haar visie met een internationale karakter en de stappen die ze al had gezet gaven mij energie. Graag wilde ik deze opdracht met haar aan!

De voorliggende groeistrategie was op een aantal aspecten een uitdaging. Samen hadden we een open en constructief gesprek. Ik stelde haar een strategie voor en ging ermee aan de slag. Naast diverse bedrijfskundige adviezen te hebben gegeven stelde ik een financieringsplan op. De reacties vanuit de financieringspartijen waren zeer divers. Een aantal partijen zagen vooral ‘apen en beren’. Maar wij zetten door. Dit geweldige plan moet gerealiseerd worden; daar gaan we voor. Toen ik haar belde om te vertellen dat er partijen zijn die dit plan wel zagen zitten en haar graag wilden financieren, klonk er emotie aan de andere kant van de lijn. Zij besefte dat haar droom uitkwam. Dit zijn de mooie momenten van mijn werk. Wij kozen het beste voorstel voor haar uit. En hoe het nu met haar gaat? Ze heeft overzicht, rust en vrijheid. Kortom, een hele mooie basis om verdere invulling te geven aan haar strategie. De groei zit er volop in!