De maatschappelijke bijdrage van Siljan en andere ontwikkelingen

Wij vinden het belangrijk om maatschappelijke initiatieven te ondersteunen. Wij hebben recent een financiële bijdrage geleverd aan:

• de voedselbank in Heerenveen in samenwerking met andere ondernemers in de Gemeente Heerenveen
  • frieserijders.nl ; een initiatief om generators te kopen voor de inwoners in Oekraïne om de koude wintermaanden door te komen, in samenwerking met Klasse Inzicht
  • een lokale sportvereniging in ons dorp om hen de komende jaren duurzaam te ondersteunen
  • een (gratis) bijeenkomst georganiseerd met Arno Broere: 'Het verhaal achter de ondernemers'. Er zijn gesprekken gevoerd met zes lokale ondernemers over wie zij zijn als mens; wat hen drijft en beweegt. Mooie openhartige verhalen ontstonden deze middag

De schilders hebben prachtig werk geleverd; ons kantoor is nu klaar! Voel je welkom voor een goed gesprek over (de toekomst van) je bedrijf.

Wij hebben de afgelopen periode weer diverse ondernemers mogen begeleiden met financiële vraagstukken, bedrijfsopvolging, bedrijfskundige en strategische vragen maar ook zijn vele plannen weer gefinancierd waardoor ondernemers “vooruit” kunnen. We hebben interessante bedrijven bezocht in de regio die vakwerk maken. Zie foto voor de bijlage. We hebben mooie recensies mogen ontvangen waaronder:
“Voor de financiering van het nieuwe praktijk pand heeft Siljan uitermate prettig geholpen. Heldere communicatie, makkelijk toegankelijk , meedenkend en ontzorgend. Een aanrader voor elke ondernemer”.